Tuesday, September 27, 2011

Kelantan Tak Peduli Siapa Lawan

KELANTAN bersedia menghadapi sama ada Negeri Sembilan atau Terengganu pada suku akhir tanpa mengambil kira keputusan perlawanan terakhir pusingan kedua Piala Malaysia berdepan FELDA United di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV, Kota Bharu, malam ini. 

Namun beraksi di depan penyokong sendiri, The Red Warriors tidak akan memberi laluan mudah kepada FELDA United yang mengejutkan skuad kendalian Datuk M Karathu itu 0-2 pada saingan pusingan pertama sebelum ini.


Karathu mengakui keputusan perlawanan malam ini bukan memberi masalah kepadanya kerana ia sekadar menentukan sama ada Kelantan mengungguli Kumpulan C, atau tangga kedua tetapi misinya tetap memburu kemenangan.

Kita tidak pandang mudah perlawanan terakhir dengan FELDA United ini kerana setiap aksi penting untuk memastikan momentum yang baik menjelang saingan suku akhir Piala Malaysia. 

Apapun keputusan malam esok (malam ini), Kelantan tidak ada masalah untuk berdepan sama ada Negeri Sembilan atau Terengganu kerana kedua-duanya ada kekuatan tersendiri, katanya semalam. 

0 komen:

Post a Comment