Tuesday, April 26, 2011

Kijang Perlu Waspada


DI SEBALIK persediaan rapi Kelantan berdepan Selangor malam ini, ingatan turut diberikan kepada penyokong setia The Red Warriors supaya menjaga disiplin ketika menyaksikan pertembungan dua gergasi yang mahu menguasai Liga Super musim ini.

Pengurus Kelantan, Azman Ibrahim berkata, pertemuan menentang Selangor itu umpama perlawanan akhir dan beliau berharap penyokong tuan rumah menjaga disiplin bagi mengelakkan kejadian tidak diingini berlaku.

“Saya harap perlawanan malam esok (ini) berjalan lancar dan meminta penyokong menjaga disiplin dan menunjukkan semangat kesukanan tinggi,” katanya selepas sesi latihan di Stadium Sultan Mohammed IV, semalam.

Justeru, Azman berharap penyokong Kelantan dapat menerima apa jua keputusan perlawanan dan sentiasa memberi sokongan tidak berbelah bagi.

“Tahap kekuatan mental dan fizikal pemain ketika ini berada dalam keadaan memberangsangkan selepas dua kemenangan besar ketika bertemu Perlis. Selain itu, kami juga mempunyai kombinasi pemain yang boleh bermain di pelbagai posisi,” katanya.

0 komen:

Post a Comment